Αμυγδαλωτά (εργολάβοι, μισοφέγγαρα) | Νόστιμες συνταγές χωρίς γλουτένη από τις κ. Βέφα και † Αλεξία Αλεξιάδου
Ο γαστρεντερολόγος Χρήστος Ζαβός - Θεσσαλονίκη
Dr. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΝ. ΖΑΒΟΣ • Ειδικός Γαστρεντερολόγος - Ηπατολόγος
Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Μετεκπαιδευθείς στο Universitair Medisch Centrum Utrecht, Ολλανδία
Ενδοσκοπεί ασθενείς στην Θεσσαλονίκη • Τηλ.: 2311 28 38 33 Κιν.: 697 65 96 988

Νόστιμες συνταγές χωρίς γλουτένη από τις κ. Βέφα και † Αλεξία Αλεξιάδου


Γράφουν για το peptiko οι σεφ κ. Βέφα και † Αλεξία Αλεξιάδου


Τηλέφωνα Realfood: 210-2856057


b9_502.jpg

Σε κάθε τεύχος του Realfood, που κυκλοφορεί κάθε μήνα στα περίπτερα, βρίσκετε πάντα φαγητά και γλυκά πρωτότυπα, νόστιμα και παραδοσιακά χωρίς γλουτένη.

Αγαπητοί φίλοι, κατά καιρούς μου έχετε ζητήσει συνταγές για ψωμί / κέικ / μπισκότα χωρίς γλουτένη. Πειραματίστηκα, αρχικά με μια έρευνα αγοράς για να διαπιστώσω ποια είναι τα πιο εφικτά και οικονομικά προϊόντα που θα μπορούσαν να δώσουν το ζητούμενο αποτέλεσμα στις συνταγές που θα δοκίμαζα. Έκανα πολλές δοκιμές και διάβασα αρκετά για το σοβαρό αυτό θέμα, πριν αποφασίσω να σας παρουσιάσω τις πρώτες συνταγές που βγήκαν από την κουζίνα μου. Ελπίζω να σας ικανοποιήσουν και υπόσχομαι σύντομα να έχω κι άλλες συνταγές στη στήλη αυτή για εσάς!

Αμυγδαλωτά (εργολάβοι, μισοφέγγαρα)

Γίνονται 18-20 αμυγδαλωτά
Χρόνος προετοιμασίας 20’
Χρόνος ψησίματος 20’

  • 250 γρ. αμύγδαλα ασπρισμένα
  • 500 γρ. ζάχαρη
  • 3-4 ασπράδια
  • 1/4 κουταλάκι βανίλια
  • 20 μισά αμύγδαλα ασπρισμένα

Περάστε τ’ αμύγδαλα από λεπτό μύλο μαζί με τη ζάχαρη, τα 3 ασπράδια και τη βανίλια, να επιτύχετε μια μάζα μαλακιά, να στέκεται. Αν είναι σφικτή, βάλτε λίγο ακόμη ασπράδι κι ανακατέψτε το, να ενσωματωθεί, ώστε το μίγμα να είναι μαλακό, χωρίς ν’ απλώνει. Κατ’ άλλον τρόπο, βάλτε τ’ αμύγδαλα κι αλέστε τα στο μπλέντερ ή σε πολυμίξερ, ρίξτε τη ζάχαρη και τα 3 ασπράδια και συνεχίστε το άλεσμα, ώσπου να γίνει μάζα μαλακιά, να στέκεται. Βουτυρώστε πολύ καλά ένα λαδόχαρτο, στρώστε το σε λαμαρίνα και βάλτε κουταλιές από το μίγμα σε κάποια απόσταση, γιατί θ’ απλώσουν λίγο στο ψήσιμο. Στρώστε λίγο την επιφάνεια με μια σπάτουλα και βάλτε από μισό αμύγδαλο στο κέντρο. Ψήστε τ’ αμυγδαλωτά στους 175°C 20’ ή έως ότου ροδίσουν καλά. Αφήστε τα να σταθούν 5’, ξεκολλήστε τα με προσοχή και βάλτε τα να κρυώσουν επάνω σε σχάρα.
Φυλάξτε τα κλεισμένα σε κουτί μπισκότων για να μην στεγνώσουν.


Σουφλέ με μήλα
Ροδάκινα στο φούρνο με κρούστα τριμμένα μακαρούνς
Κέικ αμυγδάλου με ασπράδια
Καζάν ντιμπί (καζάν ντιπί)

Εύκολο Τυρόψωμο (χωρίς γλουτένη)

Καλαμποκόπιτα Μετσόβου

Δείτε ακόμη:
Κοιλιοκάκη
Γλουτένη: Ευαισθησία, αλλεργία ή δυσανεξία;
Δίαιτα χωρίς γλουτένη από την † Αλεξία Αλεξιάδου

Επικοινωνία

Στείλτε αυτή τη σελίδα με e-mail σε κάποιον γνωστό σας που μπορεί να τον ενδιαφέρει

Εκτύπωση